Începutul activităților în proiectul #ACTFEM – Girls ACTing For EMpowerment
Pe data de 6 mai am dat startul activităților proiectului #ACTFEM – Girls ACTing For EMpowerment la Colegiul Economic Viilor din București. Această primă întâlnire a marcat debutul proiectului în România și a adus împreună un grup de eleve de liceu, care vor participa la sesiuni dedicate descoperirii teatrului și artelor spectacolului ca mijloace de dezvoltare personală și profesională.
Proiectul #ACTFEM – Girls ACTing For EMpowerment se desfășoară pe o perioadă de 28 de luni în trei țări europene: Spania, România și Grecia, și își propune să sprijine tinere aflate în situații vulnerabile, cu vârste între 16 și 20 de ani. Activitățile proiectului folosesc teatrul, artele spectacolului și tehnologiile digitale pentru a oferi participantelor oportunități noi de exprimare, învățare și afirmare.
În cadrul primei întâlniri, echipa a prezentat structura cursului ce urmează să fie parcurs și temele principale pe care le vom explora împreună. Deoarece a fost pentru multe dintre participante prima ocazie de a se cunoaște, am folosit o serie de jocuri teatrale de tip „icebreaker” pentru a învăța numele fiecăreia și pentru a crea o energie de grup comună.
Un rezultat important al proiectului va fi elaborarea unui suport de curs pentru Programa Laborator de Teatru, parte a Curriculumului la Decizia Școlii (CDȘ) pentru liceu. Astfel, echipa dorește să aducă un argument puternic pentru introducerea studiilor de teatru în cât mai multe licee din România.
Această primă întâlnire a fost doar începutul unui parcurs creativ și educațional, pe care îl vom continua în următoarele sesiuni, descoperind pas cu pas universul teatrului și al artelor spectacolului.
DISCLAIMER: Co-funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or the European Education and Culture Executive Agency (EACEA). Neither the European Union nor EACEA can be held responsible for them.






